KBS St. Joseph
Informatie externen

Hier vindt u allerlei informatie voor ouders

JOSEE: steunpunt passend onderwijs in de regio Eemland                                                               Josee logo

Heb je vragen over passend onderwijs of loop je vast op school dan kun je terecht bij het jeugd- en oudersteunpunt Eemland: JOSEE. Op www.josee.nu vinden jeugdigen (van 4 tot 18 jaar) en hun ouders en verzorgers toegankelijke, objectieve informatie over passend onderwijs. De medewerkers van JOSEE denken met je mee, geven informatie en kunnen je in contact brengen met de juiste personen en instanties.

Ook kun je vragen over je eigen specifieke situatie voorleggen aan JOSEE. Wil je persoonlijk advies of steun, dan heeft JOSEE een aantal spreekuren per week, waarvoor je online eenvoudig een afspraak kunt maken. Je kunt JOSEE ook gewoon bellen tijdens de spreekuren. JOSEE werkt onafhankelijk en objectief. Vragen kunnen anoniem gesteld worden.

Bel: 033 – 30 30 488

Mail: contact@josee.nu

Voor het maken van een afspraak klik hier

De actuele spreekuurtijden vind je op de website: www.josee.nu

JOSEE is gesloten tijdens de schoolvakanties van de regio Midden-Nederland.

+++++++++++++

SOVEE chatfunctie

Vragen omtrent opvoeding mogelijk via chatfunctie.

Sovee Chatfunctie.pdf

+++++++++++++

Artikel Centrum voor Jeugd en Gezin.pdf

+++++++++++

ABC Amersfoort

Onze school is kernpartner van ABC Vathorst-De Bron/Hooglanderveen. Hierin werken basisscholen en kinderopvang met elkaar samen. Onder andere door het bieden van activiteiten. Daarmee krijgen de kinderen de kans om hun talenten te ontwikkelen in een buurt waarin zij zich thuis voelen. Kijk voor meer informatie op www.abc-amersfoort/abc-vathorst/hooglanderveen.

Alle activiteiten van ABC zijn te vinden via: Activiteitenoverzicht Vathorst-De Bron/Hooglanderveen | ABC-Amersfoort

logo ABC-school

+++++++++++

Veilig internet

Het veilig houden van kinderen die online actief zijn kan een uitdaging zijn. Op https://www.vpngids.nl/veilig-internet/kind-en-jeugd/ kunt u een dossier vinden omtrent het waarborgen van de online veiligheid van kinderen. Het dossier is tot stand gekomen met medewerking van verschillende professionals op het gebied van cybersecurity, online privacy, pedagogiek en mediawijsheid.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

KBS St. Joseph