KBS St. Joseph
Jubileumactiviteiten

Jubileumjaar 2023-2024

Feestweek oktober 2023

We hebben het jubileumjaar van 100 Jaar St. Josephschool geopend met een heuse feestweek in oktober 2023. Zo hadden we spetterend optreden van alle leerlingen! Onder begeleiding van DrumWorks hebben alle groepen in twee workshops leren trommelen en is dat samengebracht tot een eenmalige schoolband. Daarnaast zijn we met de hele school een dag naar de Efteling geweest. Wat was het een geweldige dag!

Reünie mei 2024

Op 30 mei was er een reünie voor oud-leerlingen en oud-leerkrachten. Een verslag hiervan is onder het bovenste tabblad te vinden.

Circusvoorstelling juni 2024

Als afslutiing van het jubileumjaar heeft de hele school gewerkt aan het thema circus. Dit werd afgesloten met een heuse circusvoorstelling door de kinderen. Met hulp van het schoolcircus heeft elke groep een eigen act voorbereid om dit aan de ouders te laten zien in een echte circuspiste.

KBS St. Joseph
Disselplein 10